reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
David Běhal

David Běhal

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Čerstvý absolvent FMFI UK. Moja osobná stránka je www.dejw.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Reklamačná politika nášho oranžového operátora

David Běhal

Reklamačná politika nášho oranžového operátora

Rozmýšlali ste niekedy, že si kúpite akciový mobil od niekoho iného? On ho kúpi za korunu, a vy ho kúpite za pár tisíc od neho? Mysleli ste si, že: však je nový, tak máte záruku 2 roky? Omyl!

  • 20. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 745x
  • 10
Absolvent vysokej školy a problémy s úradmi

David Běhal

Absolvent vysokej školy a problémy s úradmi

Skončili ste vysokú školu a tešíte sa na prázdniny? Máte za sebou štátnice a obhajobu a myslíte, že tým všetko končí? Približne taký pocit som mal ešte pred štátnicami a čakal som, že keď úspešne skončím, tak ma bude čakat zaslúžený oddych. No mýlil som sa.

  • 16. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 955x
  • 35
reklama
SkryťZatvoriť reklamu